Esftr.com 4. ve 5. Çekilişler Sizleri Bekliyor

Merhaba Değerli Okurlar,

Öncelikler Tanıtım Videolarına biraz ara verdiğim için sizlerden özür dilemek istiyorum. Ailevi sorunlardan dolayı (6. Aylık Kızımız) evde Video çekmeye zorlanıyordum. Yakın zamanda sizlere elime yeni geçen "Eleaf iStick 50W, Eleaf Lemo 2 RTA ve Provari Classic 2015" ürünlerin tanıtım Videolarınız hazırlayacam.

Bu yazımda sizleri www.esftr.com Forumunda yeni düzenlenen 4. ve 5. Çekilişleri tanıtmak ve sizleri haberdar etmek istedim.



Ortalama 2 Ay önce hayata geçirilen Türkiyenin sanırım 3. Elektronik Sigara Forumu şimdiden yaklaşık 200 Üyesine ulaşmış durumda ve her geçen gün Üyelerin istek ve Önerileri doğrultusunda güncellenmektedir. Forum Yönetimi Toplamda 10 Kişiye ulaşmış durumdadır ve Üyeler ve Misafirlerine Elektronik Sigara Dünyası ile tanıştırmaya devam ediyor.

www.esftr.com - Elektronik Sigara Forumu Türkiye

4. Çekiliş - Coil Master Set - Forum 

Konu Linki: http://esftr.com/konular/4-cekilis-coil-master-set.317/

5. Çekiliş - Expromizer RTA (Original)

Konu Linki: http://esftr.com/konular/5-cekilis-expromizer-rta-original.322/

Çekilişler hakkında detaylı bilgilere yukarıda belirtilen Konu Linklerinden ulaşabilirsiniz.

---
İNSANLARA SİGARADAN KURTULMAYA YARDIMCI VE DESTEK OLUN !
Bu Yayını beğendiyseniz Çevreniz ile Paylaşmayı unutmayın !
YAYINLANACAK YENİ YAZILAR E-MAİL ADRESİNİZE GELSİN ! Mail adresiniz kesinlikle kimseyle paylaşılmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder