Coil Sarma Yardımcısı [VIDEO]

Vaping Coil Winding Jig Tool

Bu araç ile Elektronik Sigara Atomizeriniz örneğin RDA veya RTA ya Coil sararken kaç mm istiyorsanız rahatça hepsi bu Yardımcı üzerinde mevcut. Video dada göreceğiniz gibi 1,0 mm den 3,5 mm kadar seçeneğiniz mevcut. Her seferinde ayrı bir parça taşımanıza ve kullanmanıza gerek kalmıyor.

Ben bir süredir kullanıyorum ve gerçekten kullanımı kolay ve işini yapıyor. Bende sürekli farklı Tornavidalar kullanıyordum ve tam ne kadar mm olduğunu bilemeyebiliyordum. Bu şekilde kesin bir şekilde ve Kolay.


Nereden Alabilirsiniz

Fasttech sitesinden 2-3 Dolar Fiyatlarla satılmakta ve 2-3 hafta içerisinde size oluşmaktadır. Almak isteyenler bu ürünün Singapur dan dan geleceğini ve uzun süreceğini hesaplaması gerekir. Tek bu parçayı alırsanız ortalama 1 Dolar Kargo ücreti olacaktır.

Video İçeriği

Bu Videoda sizlere elimde bulunan bu parçayı kısaca tanıtmak istedim. Bu tarz parçaya ihtiyacı olan veya almayı düşünen Arkadaşlar için kısa bir Inceleme ile Fikir sahibi olabileceğinizi düşünüyorum.


İNSANLARA SİGARADAN KURTULMAYA YARDIMCI VE DESTEK OLUN !
Bu Yayını beğendiyseniz Çevreniz ile Paylaşmayı unutmayın !
YAYINLANACAK YENİ YAZILAR E-MAİL ADRESİNİZE GELSİN ! Mail adresiniz kesinlikle kimseyle paylaşılmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder