Efest LUC V4 Pil Şarj Cihazı [VIDEO]

Efest LUC V4 Universal Şarj Cihazı

Elektronik Sigara'nın Pilleri normal Şarj Cihazlarında şarj olmadığından ayrıca bir Cihaz almamız gerekiyor. 4 Adet Pili aynı anda şarj edebilmesi ve 3 farklı Şarj hızıyla bizi E-Sigarasız bırakmayacağını düşünüyorum. Daha Sonra keşfettiğim bir özelliği daha var.
3 farklı Şarj şarj özelliği ile üzerinde bulunan tek düğmeden 0.5 Amp, 1.0 Amp ve 2.0 Amp olarak seçebiliyoruz tabi 0.5 Amp de şarj edilen Piller daha uzun ömürlü oluyorlar dezavantajı ise daha uzun Şarj süresi oluyor. 0.5 ve 1.0 Amp de 4 Pil Şarj edebilirken 2.0 Amp de sadece iç iki kısımda 2 adet Pil şarj edebiliyoruz.




   Üzerinde bulunan USB Soketi sayesinde elektriksiz kaldığınızda ve örneğin Cep Telefonunuzu Şarj etmeniz gerektiğinde. Telefonumuzu USB soketine bağlayıp dolu bir Pil 2 boşluğa koyarak ve düğmeye 5 saniye basılı tutarak Pilin gücünü sabit bir akımla Şarj için kullanabiliyoruz.

Video İçeriği

Bu Videoda sizlere kendimin kullanmakta olduğum Şarj Cihazını kısaca tanıtmak istedim. Ekeltronik Sigara Pillerini Şarj için Cihaz arayan arkadaşlara bu Cihazı tavsiye edebilirim ben uzun süredir kullanıyorum ve çok memnun kaldım.

İNSANLARA SİGARADAN KURTULMAYA YARDIMCI VE DESTEK OLUN !
Bu Yayını beğendiyseniz Çevreniz ile Paylaşmayı unutmayın !
YAYINLANACAK YENİ YAZILAR E-MAİL ADRESİNİZE GELSİN ! Mail adresiniz kesinlikle kimseyle paylaşılmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder