Yeni Başlayacaklar için önerim Kanger eVod 2'li Set

Benim Elektronik Sigara maceramda bu setle başladı. Günde 2 Paket'e yakın Sigara tüketmeye başlamışken, bir gün yeter artık dedim ama yoğun iş tempom gereği tek hobim buydu. Yanlış bir hamle yapmamak için 1 hafta boyunca internette araştırmalar yaptım. Farklı farklı Fiyatlara rastladım. Çeşitli E-Sigara Forumlarında bilgi edinerek nerelerden ucuza temin edebilceğimi öğrendim. Maalesef Türkiyede Yasak olan Elektronik Sigara çeşitli kişiler tarafından fahiş Fiyatlarla satılmaya çalışılmakta ve Orijinal olup olmadığı da belirsiz.
Google Amcaya Elektronik Sigara yazdığınız taktirde karşınıza onlarca Satış Sitesi çıkacak halbuki Türkiyede Yasak ! Almaya kalkışsanız, Gazetelerde okuduğumuz; içerisinden Elma Çıktı ! olayı ile karşılaşabiliriz. Peki Ne Yapmak Lazım ?

   Öncelikle Hangi Set ile E-Sigaraya başlamak istediğinize karar vermeniz gerekiyor. Bu durumda benim sizlere önerim "Kangertech eVod 2'li Set" yanında da 5 adet Yedek Coil (Atomizer Başlığı) ile gelmekte. Neden Mi ?
   Küçük ve Pratik olması. Akıtma ve Sızdırma çok nadir görülen bir Atomizere Sahip. Yeni başlayanlar için kullan at Atomizer / Coil başlıkları ve Kolay Dolum. 2 Adet olması yanınızda sürekli yedek olması da cabası.



   Hangi Likit ? Bu iş gerçekten zor. Piyasada çok çeşitli likitler bulunmakta. Yanlış Likit ile tekrar Normal Sigaraya dönme ihtimaliniz çok yüksek. Detaylı Bilgi İçin: E-Sigara Sıvısı Konusu.
Genellikle bana soruyorlar Tolga Bey siz hangi Likiti kullanıyorsunuz. Reklam gibi olacak ama Smoke-Hunter Likitini gerçekten Severek kullanıyorum. Yerli üretim olması ve kafamda soru işareti olmaması gerçekten Rahat oluyor. Detaylı Bilgi İçin: Smoke-Hunter Yerli Likit Testi.
   Yeni başlayacaklar için 12-18 mg arası Nikotin Seviyeli Likit öneriyorum çunki ilk zamanlarda Normal Sigarayı arayacaksınız ! Doğru Elektronik Sigara ve Doğru Likit ile başlayarak buna az da istikrar katarak bu işi başarabilirsiniz.

   Nereden Alınmalı ? İşte burası önemli ! 2 Günde elimde olsun derseniz Yerli bir Satıcıdan almanız gerekir ve Güvenirlik bir başka sorun. Fiyatlar ise bazen şaşırtıcı Pahalı. Ancak Google Amca ile bir arama yaptığınızda soldaki Resimde göreceğiniz gibi bu set 32 Dolar gibi bir Fiyata ayrıca ücretsiz Kargo ile gelmekte ! Tek dezavantajınız 10-14 Gün bekleme süreniz. Bu bu siteden bir çok alışverişim oldu ve Chin'den ortalama 10 günde elime ulaşıyor Paket.  Bu Satış Sitesini bilmeyen ve Merak eden olursa Yorum kısmından sorabilir !
 
   Elektronik Sigaraya başlamadan önce bazı şeyleri unutmamanızı istiyorum. Alım yapmadan önce araştırın Fiyat dahil herşeyi. Bilmiyorsanız bir bilene veya kullanıcıya danışın size yol gösterilecektir. Bu iş çok çabuk Hobby'ye dönüşebilir. Fazla Para harcamayın hepisi aynı işi görüyor. Benim Diğer Incelemelerime bakarak Fikir edinebilirsiniz. Sayfada bulamadığınız şeyleri veya farklı Sorunuz olacak olursa lütfen Menüden Soru-Cevap kısmını kullanınız.

Sigara kullanıyorsanız en yakın Zamanda bırakmanız dileğiyle.   
İNSANLARA SİGARADAN KURTULMAYA YARDIMCI VE DESTEK OLUN !
Bu Yayını beğendiyseniz Çevreniz ile Paylaşmayı unutmayın !
YAYINLANACAK YENİ YAZILAR E-MAİL ADRESİNİZE GELSİN ! Mail adresiniz kesinlikle kimseyle paylaşılmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder