Kuro Coiler Micro Coil Yapım Aracı [VIDEO]

   Kuro Consepts'in Ürettiği ve Kuro Coiler adı verilen bu gereçler bizlere Micro Coil yapımını kolaylaştırmak için üretilmiş. Her ne kadar benim elimdeki Clone olsada küçük bir eksiği ile işini yapıyor. Orijinal olarak bir tanesi ortalama 20 Dolar'a satılırken Clone'ları 2-3 Dolar civarında bulunabiliyor. Eksiği haricinde bence Orijinale fazla Para vermeye gerek yok. Taklitler oldukça böyle ucuz ve üretim Maliyeti düşük olan Chinde 20 Dolar istenmesi bence bir haili fazla. Yaşasın Chin Klonları.

Bu Taklitin Orijinalden eksiği ortadaki Coil'ü sardığımız parçanın yerinden çıkmaması ve Sabit olması buda genelikle Atomizer'e Coil'ümüzü sabitlemeye çalıştığımızda bizlere sıkıntı yaratıyor çunki Micro Coil'ün bozulmaması için sabitleyene dek üzerinde kalması gerekiyor. Ben bu durumu Coilü farklı bir Tornavida üzerine takarak gideriyorm ve her zaman kullanmasamda Paralel Coil veya Nikel tel ile çalışırken gerçekten çok işime yarıyor.

   Elimde bulunan 3 Parça "CW20, CW25 ve CW30" Kuro'ları sizlere tarafımca hazırlanan aşağıdaki Video'da tanıtmak istedim. Eğer sizde CW20 nedir diyorsanız. Kısaca; CW20 = 2 mm çapında, CW25 = 2,5 mm çapında ve CW30 = 3m çapında.
   Bu Modelden sonra orta parçanın değişerek tek bir alet kullanılanlarda mevcut ve ileriki zamanlarda bende bir tane sipariş vererek yine sizlere tanıtım Videosu hazırlayacam.
İNSANLARA SİGARADAN KURTULMAYA YARDIMCI VE DESTEK OLUN !
Bu Yayını beğendiyseniz Çevreniz ile Paylaşmayı unutmayın !
YAYINLANACAK YENİ YAZILAR E-MAİL ADRESİNİZE GELSİN ! Mail adresiniz kesinlikle kimseyle paylaşılmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder