İgo-L RDA Damlatmalı Atomizer [VIDEO]

İgo-L Damlatmalı Atomizer

Elektronik Sigara kullanıcıları arasında beğenilen bu RDA Damlatmalı Atomizer, Coil sarma işlerine yeni başlayacak olan kişiler için en uygun Atomizerlerden biridir. Hem kullanım kolaylığı hemde uygun Fiatlarda bulunabilmesi artılarındandır. Küçük ve şık tasarımı ve 510 bağlantısı sayesinde bir çok Batarya ve MOD üzerinde kullanma imkanı tanımaktadır. Akıtma ve Sızdırma sorunu olmayan bu Atomizer'i kısaca incelemek istedim.
Gelen küçük Paketi içerisinde bir adet küçük Tornavida, İgo-L Atomizer, Drip Tip, Yedek O-Ring (Conta) ve hazır Silica ile sarılmış 2 adet Coil gelmektedir. ben genellikle bu tarz hazır Coilleri kulanmayı sevmiyorum lakin bunların hangi ve ne durumdaki ellerde yapıldığını bilemeyiz. Sonuçta u Cihazlar Çinden gelmektedir!


Önemli Bilgiler

BU Tarz RDA (Yenilenebilir Damlatmalı Atomizer) Elektronik Sigaraya yeni başlayanlar için tavsiye etmiyorum ancak kullanmakta olan ve bir adım ileriye giderek kendi Sarımlarına başlamak isteyen veya Damlatmalı Atomizer kullanmak isteyen kişiler için uygundur. Hem el becerisi gerekmektedir hem de ön bilgi.

Video İçeriği

Aşağıda bulunan İncelememde sizlere İgo-L Atomizeri kısaca tanıtmak istedim. Bu Atımizerin nasıl sarıldığını merak eden arkadaşlar Sarım Tekniği [VIDEO] bölümünden gerekli bilgileri alabilirler.

İNSANLARA SİGARADAN KURTULMAYA YARDIMCI VE DESTEK OLUN !
Bu Yayını beğendiyseniz Çevreniz ile Paylaşmayı unutmayın !
YAYINLANACAK YENİ YAZILAR E-MAİL ADRESİNİZE GELSİN ! Mail adresiniz kesinlikle kimseyle paylaşılmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder