Japon, Rayon ve Fiber Freaks Pamukları [VIDEO]

Japon, Rayon ve Fiber Freaks Pamukları,

Bu Pamukların herbiri RDA veya RTA olmak üzere aslında her tip yenilenebilir Atomizer da kullanılır. Elektronik Sigara Dünyasında en sevilen Malzemelerdir. Hem kullanım kolaylığı hemde Buhar Performansını olumlu derecede arttırmaktadır. VIDEO INCELEMEMDE sizlere kısaca bu Pamuk Türlerini tanıtmak istedim. Ben üçünüde kullanmaktayım ve kendimce Japon Pamuğu ile daha iyi anlaşmaktayım. Bence kendiniz denemeli ve karar vermelisiniz.

Pamuk Çeşitleri,

Bu Videoda sizlere aşağıda Detaylarını yazdığım Pamukları İnceledim:

   Japon Pamuğu: Benim elimde bulunan Muji Firmasına ait ve ebay üzerinden 140 lık küçük Pet halinde sipariş vermiştim. Bu Petler aslında Bayanlar için kozmetik bakımda kullanılmak üzere tasarlanmışlar. E-Sigara camiasında bu kadar sevilme sebebi; organik ve Doğal üretiminden ayrıca Liflerin tek yöne bakmasındandır buda Likit beslemesinde önemli rol oynamaktadır. En önemli özelliği ise hazır Ped şeklinde kesilmiş olduğundan Makas ile gerektiği kadar kesip direk Coil inize uygulayabiliyor olmanızdır.



   Rayon Pamuğu: Bu Pamuk aslında bildiğimiz toprakta yetişen pamuklardan değildir. Zararsız Sentetik liflerden oluşmaktadır ve Likit emilimi yüksek olması sebebi ayrıca Likit Aromasına kendi tadını eklemeden içim sevki vermesiyle bilinir. Eksi yanı genellikle Pamuk miktarını ayarlamaktır.

   Fiber Freaks Pamuğu: Bu Pamuklar Buharcılardan Buharcılar için üretilmiştir ve Fransa Menşeyledir. Çeşitli Testkerden geçirilerek Üretim izni ile direk Elektronik Sigara kullanıcıları için üretilmiştir. 2 Farklı çeşidi bulunmaktadır. Density 1 ve Density 2. Den.1 Normal Pamuk şeklinde olandır ve Den.2 ise Ped şeklindedir. Bu Pamuk özel üretim tesislerinde Ağaç Selüloz Liflerinden üretilmiş olup tamamen doğaldır.

Önemli Bilgiler,

Sarımlarınızda Pamuk kullanıyorsanız veya kullanmak istiyorsanız kesinlikle Pamuğunuzu Likit ile beslemeden Ateşlememenizdir. Likitiniz kuru olduğunda Coil in ısısı ile Pamuğunuz anında yanmaya başlayacak ve kötü bir koku bırakacaktır.

Video İçeriği.

Aşağıda bulunan İncelememde bu 3 Pamuğu kısaca Görsel olarak inceleyerek sizlere tanıtmak istedim. Bu İncelemede kendi düşüncelerimi ve tercihlerimi Paylaştım. Unutulmaması gerekir ki herkesin damak sevki farklıdır ve benim hoşuma giden sizin hoşunuza gitmeyebilir. Deneyerek kendi Favorinizi bulabilirsiniz.

İNSANLARA SİGARADAN KURTULMAYA YARDIMCI VE DESTEK OLUN !
Bu Yayını beğendiyseniz Çevreniz ile Paylaşmayı unutmayın !
YAYINLANACAK YENİ YAZILAR E-MAİL ADRESİNİZE GELSİN ! Mail adresiniz kesinlikle kimseyle paylaşılmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder